fbpx

SDC

CXMnow er udviklet til bl.a. SDC, som en softwareløsning til at måle kunders oplevelse. Enhver kundetransaktion er forbundet med en forventning og en oplevelse. CXMnow viser gappet mellem de to ting, så virksomheden kan tilpasse sig hurtigere.

cxmnow
case 4 2

BITD har evnen til at oversætte forretningsproblemstillinger til unikke, tekniske løsninger.

JEPPE HANSEN

Nordic Head of Business Services, SDC

Udfordringen

BITD mødte en række kunder, der var løbet ind i en problemstilling omkring kundetilfredshedsmålinger. Ofte var resultaterne af disse baseret på data opsamlet gennem 12-18 måneder og ikke et udtryk for en øjeblikkelig situation. Ydermere var der færre og færre kunder, der responderede på spørgeskemaer, efterbehandlingsspørgsmål på telefonen eller via SMS og andre former for tidskrævende handlinger.

PROCESSEN

I workshops med forskellige interessenter, herunder kunder, tog vi udgangspunkt i hvordan en løsning kunne sikre så meget værdifuld data som muligt med så lille en indsats som muligt fra brugeren/kunden. Kundetilfredshed blev kasseret som en gammeldags metodik og i stedet blev kundeoplevelsen i enkelte transaktioner og touchpoints fokusområdet; at måle gappet mellem kundens forventning og kundens oplevelse i en transaktion.  

LØSNINGEN

Vi præsenterede løsningskoncepter og leverede slutteligt en løsning, der måler kundeoplevelsen instant, via SMS, tablet-app, webinterfaces eller e-mail, og kun kræver ét sekund af kundens tid. Der kan massedistribueres via SMS- og e-mailgateways, og alle touchpoints får sit eget index, baseret på feedback, som en indikator for om der er behov for en indsats på området eller ej. 

SIG HEJ

Ring på +45 50 520 300, e-mail os eller udfyld formularen nedenfor.